top of page

קמפיינים

לפעמים המלחמה על הבית
הופכת למלחמה בתוך הבית

לקוח: עמותת ״לא לאלימות נגד נשים״

הפקת תשדיר להעלאת מודעות לעמותת ״לא לאלימות נגד נשים״.

התשדיר עוסק באחת הסוגיות הרגישות והלא מדוברות על רקע התקופה המאתגרת שעוברת על כולנו. ההשלכות של המצב הביטחוני, שמורגשות בכל תחום בחיינו, מתבטאות גם בעלייה באירועי אלימות במשפחה. רבים מהאנשים שסיכנו את עצמם בשדה הקרב חזרו כשהם פגועים בגופם ובנפשם, ולצד האמפתיה וההכלה הציבורית החשובות כל כך למצבם, נשים רבות מרגישות שלקושי שלהן אין מקום או לגיטימציה. 

התשדיר עלה עם המסר: אתן לא לבד! יש למי לפנות.

לכל הילדים יש חלומות

לקוח: עמותת ״שלוה״

הפקת תשדיר תרומות למען ארגון שלוה הפועל למען אנשים וילדים עם מוגבלויות ולשילובם בחברה.

התשדיר הדגיש את היכולות והכישרונות של הילדים המיוחדים ואת המענים המגוונים שיש לארגון להציע להם, תחת הכותרת של הגשמת חלומות. 

התשדירים שובצו ברשת 13, שלטי חוצות דיגיטליים ובפלטפורמות דיגיטליות.

מציינים את חודש המודעות הבינלאומי לפרקינסון 

לקוח: עמותת ״פרקינסון ישראל״

הפקת תשדירים מנפצי מיתוסים על צעירים חולי פרקינסון תחת המסר: ״יש לי פרקינסון בחיים אבל החיים שלי הם לא רק פרקינסון״ - המחלה ברת שיקום למרות שהיא חשוכת מרפא ואפשר לחיות חיים מלאים.

התשדירים שובצו בקשת 12, רשת 13, בקולנוע ובפלטפורמות דיגיטליות.

#מדבריםעםערן

לקוח: ער״ן

קמפיין חברתי שנבחר על ידי טיקטוק ישראל בהובלתנו תחת ההשטאג #מדבריםעםערן למען עמותת ער״ן במטרה לעודד שיח של שיתוף, הקשבה והכלה.

במסגרת הקמפיין יוצרי תוכן מובילים העלו סרטונים אותנטיים יחד עם כתוביות שהעבירו מסר שונה ממה שאומרים בסרטון באופן ורבלי. הדיסוננס בין מה שהם אומרים למה שמופיע בכתוביות, יצר הפרעה בקשב והדגיש שגם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים ובשביל זה יש את ער״ן.

הקמפיין זכה בארד בתחרות הקריאייטיב ״גרנות״.

30% פחות לנשים

לקוח: פייבוקס

נכון לשנת 2022, בישראל נשים הרוויחו 30% פחות מגברים ולרגל יום האישה הבינלאומי אג׳נדות פיתחה והובילה מהלך חברתי באפליקציית התשלומים פייבוקס (PayBox) וחיברה את ארגון נעמת הפועל לשוויון מגזרי לרבות בשכר. 

בזמן הקמפיין, בכל העברה המשתמשים נתקלו בשאלה מתריסה - האם ההעברה מיועדת לגבר או לאישה ואם זו אישה ניתן להעביר 30% פחות מהסכום. מהלך זה יצר באזז נרחב והביא להגברת המודעות לפערי השכר בין גברים לנשים במשק הישראלי.

״מה אתה עובר״ לציון 6 שנים לשבי אברה מנגיסטו

לקוח: מטה המאבק לשחרור אברה מנגינסטו

הפקת קליפ מוזיקלי בביצועם של שלומי שבת ועדן אלנה שנועד לעלות מודעות לכך שיש אזרח ישראלי בשבי חמאס ושמו אברה מנגיסטו, בתקופה שהיו 4 חטופים ישראליים ומרבית הציבור לא היה מודע לעצם החזקתו.

מטרת השיר והקליפ היתה לעורר את השיח הציבורי ולגייס הזדהות מצד החברה הישראלית במלאת 6 שנים להחזקתו של מנגיסטו בידי חמאס לאחר שחצה את גדר הגבול ב-7 בספטמבר 2014, תוך הדגשת החשיבות והעובדה כי אברה עדיין חי. 

השיר נכתב והולחן על ידי אבי אוחיון ושלומי שבת והוא למעשה סוג של פנייה אישית ומרגשת לאברה בשפה העברית בשילוב טקסטים באמהרית.

צרו קשר

הירקון 2, בני ברק

© 2025 כל הזכויות שמורות

bottom of page