top of page

קמפיינים

#מדבריםעםערן

קמפיין חברתי שנבחר על ידי טיקטוק ישראל בהובלתנו תחת ההשטאג #מדבריםעםערן למען עמותת ער״ן במטרה לעודד שיח של שיתוף, הקשבה והכלה.

במסגרת הקמפיין יוצרי תוכן מובילים העלו סרטונים אותנטיים יחד עם כתוביות שהעבירו מסר שונה ממה שאומרים בסרטון באופן ורבלי. הדיסוננס בין מה שהם אומרים למה שמופיע בכתוביות, יצר הפרעה בקשב והדגיש שגם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים ובשביל זה יש את ער״ן.

הקמפיין זכה בארד בתחרות הקריאייטיב ״גרנות״.

 

לקוח: ער״ן.

תשדיר תרומות לשלוה

הפקת תשדיר תרומות למען ארגון שלוה הפועל למען אנשים וילדים עם מוגבלויות ולשילובם בחברה.

התשדיר הדגיש את היכולות והכישרונות של הילדים המיוחדים ואת המענים המגוונים שיש לארגון להציע להם, תחת הכותרת של הגשמת חלומות. 

התשדירים שובצו ברשת 13, שלטי חוצות דיגיטליים ובפלטפורמות דיגיטליות.

 

לקוח: שלוה.

מציינים את חודש המודעות הבינלאומי לפרקינסון 

הפקת תשדירים מנפצי מיתוסים על צעירים חולי פרקינסון תחת המסר: ״יש לי פרקינסון בחיים אבל החיים שלי הם לא רק פרקינסון״ - המחלה ברת שיקום למרות שהיא חשוכת מרפא ואפשר לחיות חיים מלאים.

התשדירים שובצו בקשת 12, רשת 13, בקולנוע ובפלטפורמות דיגיטליות.

 

לקוח: פרקינסון ישראל.

״מה אתה עובר״ לציון 6 שנים לשבי אברה מנגיסטו

הפקת קליפ מוזיקלי בביצועם של שלומי שבת ועדן אלנה שנועד לעלות מודעות לכך שיש אזרח ישראלי בשבי חמאס ושמו אברה מנגיסטו, בתקופה שהיו 4 חטופים ישראליים ומרבית הציבור לא היה מודע לעצם החזקתו.

מטרת השיר והקליפ היתה לעורר את השיח הציבורי ולגייס הזדהות מצד החברה הישראלית במלאת 6 שנים להחזקתו של מנגיסטו בידי חמאס לאחר שחצה את גדר הגבול ב-7 בספטמבר 2014, תוך הדגשת החשיבות והעובדה כי אברה עדיין חי. 

השיר נכתב והולחן על ידי אבי אוחיון ושלומי שבת והוא למעשה סוג של פנייה אישית ומרגשת לאברה בשפה העברית בשילוב טקסטים באמהרית.

היוזמה הגיעה דרך ״החברים של אברה״ – פורום ביטחוניסטים הכולל גם את תמי ארד, דוד מידן (מתאם שבויים), אלי כהן (עו״ד שב״כ) ועוד. 

 

לקוח: מטה המאבק לשחרור אברה מנגינסטו.

30% פחות לנשים

נכון לשנת 2022, בישראל נשים הרוויחו 30% פחות מגברים ולרגל יום האישה הבינלאומי אג׳נדות פיתחה והובילה מהלך חברתי באפליקציית התשלומים פייבוקס (PayBox) וחיברה את ארגון נעמת הפועל לשוויון מגזרי לרבות בשכר. 

בזמן הקמפיין, בכל העברה המשתמשים נתקלו בשאלה מתריסה - האם ההעברה מיועדת לגבר או לאישה ואם זו אישה ניתן להעביר 30% פחות מהסכום. מהלך זה יצר באזז נרחב והביא להגברת המודעות לפערי השכר בין גברים לנשים במשק הישראלי.

 

לקוח: פייבוקס.

bottom of page